> Awake my soul

 
Sitter i min ensamhet och trivs! Har Ben Howard, Passenger och diverse andra bra pojkar i bakgrunden. Tittar igenom min bilddagbok. Jag dokumenterade mitt liv, kameran var med precis hela tiden och en hel del "selfies" togs. Det finns nog bilder från i början av 08. Bilder från sex hela år tillbaks. Det är ganska fascinerande att se hur man utvecklades som person och hur utseendet ändrats från år till år. Hårfärger, frisyrer och kläder ändrades, sminket blev hårdare/mjukare och jag kommer ihåg varenda val jag gjort! Hur jag mådde, hur jag tänkte och hur otroligt osäker liten tjej jag var. Bilderna ovanför är relativt nära i tiden. 2010 och fram tills idag. 
Om sex år, sitter jag här på min blogg? Sitter jag och kollar igenom min instragram och minns tillbaka? Jag är 25 år om sex år. Vart befinner jag mig då? Jag vet att jag har grubblat väldigt mycket om framtiden i mina tidigare inlägg. Men jag kan inte låta bli. Lever jag då? 
Varje år vet jag vilket datum jag föddes på. Men jag lever helt omedvetet om vilket datum jag kommer dö på. Kanske är dagens datum min sista dag? Det är ingen som vet, är det någon som vill veta det? Döden är något mystiskt, hemskt men också något vackert. 
Livet är skört, livet är en gåva, livet är ett äventyr så vi tar ett djupt andetag och upptäcker livet tillsammans.
Nu kör vi!