> When the days are cold


Väldigt skön kontrast mellan "The naked truth" och den här bilden. HAHA nästan så att man skäms över att använda smink då det är väldigt missvisande. Jag ser ju inte alls ut som på bilden ovan. Ändå så envisas jag med att lägga upp sånna bilder och låter folk tro att jag faktiskt ser såhär bra ut som på bilden. Men icke sa nicke! 99% av tiden så ser jag ut som på bilden innan. Trött, mörk runt ögonen och problemhy. Men trots det så har jag min fina pojkvän som ständigt påminner mig om att han tycker att jag är finast i världen. 
Det spelar ingen roll ifall jag har spenderat 3h hos en make-up artist, droppar av svett med utkletat smink eller om jag är nyvaken. Jag får ändå höra "Vad fin du är" och det är en del av alla saker som jag älskar hos honom. En annan del är att han snällt äter upp all mat jag lagar. Allt från enkla hemmagjorda pizzor till potatisklyftor och olika experiment med ingridienser som vi inte riktigt vet vad det är. Även om makaronerna är överkokta eller falukorven kolsvart så är det alltid det godaste han ätit. 
Han är fin han, min Pontus!
<3