> The Ark!

"It takes a fool to remain sane" " One us is gonna die young" "Gotta make way for the new pollution" "And if there is disease in you" "Thank God I was born in a time when something new was about to start" "Have you heard the word no?" "I could punch your face, when you say I'm good" "You get so silly when you're lonely" "People here in your neighbourhood, Act real cool but they dance no good" "Oh I wish I was a virgin" "I was born to start a revolution" "Gimme love" "I'm just looking for a little squeeze" "let your body decide where you want to go" 
 
Sitter och är helt uppe i varv. Jag älskar The Ark. Kan inte förstå att jag slutade lyssna på dem för ett tag. Vad är det för människor som gör så? Bara sluta sådär? Kanske för att jag spelade sönder varje låt? Jag vet inte riktigt. Men jag satt och flinade som en riktig idiot på naturkunskapen när jag snubblade över en gammal låt. JAG KAN FORTFARANDE TEXTERNA!!
Riktig kärlek. Har varit så besatt och kär i Ola Salo att jag inte riktigt kan förstå hur jag glömde bort honom?! Kanske var det 2008 när Robert Pattinson kom in i mitt liv. Sen 2010 kom en annan man in i mitt liv. Men jag kan fortfarande få rysningar av hans konsert i lejongropen. 12 bast gammal, gick med mamma och stod näst längst fram. Kommer ihåg att jag och min kompis gick och väntade på det i dagar. Jag t.o.m ringde till hennes mamma för att säga åt henne att köpa biljetter till Majken! Hahaha.. Skrek mig hes till New Pollution och it takes a fool to remain sane. Tårar i ögonen och rysningar genom hela kroppen. Nostalgi på äckligt hög nivå, men vi älskar det ändå! Här är min spotifylista av favoritlåtarna ---> Bönis x2 !!

"Always"