> Only love

 
 K Ä N S L O R
 
 
"Allt är så simpelt med dig! Som när du pussar mig så fort jag skulle säga något. Mitt hjärta blev helt varmt och pirrigt av att du gjorde en sådan simpel handling! En sådan simpel handling som betyder något enormt! Det är dem småsakerna som får mig att bli som nykär! Några exempel är när du vill att jag ska ligga mot ditt bröst så att du kan klia mig i håret tills jag somnar eller tills dina armar ramlar av. Hur du plågar dig igenom samma filmer om och om igen, eller hur du börjar massera mina fötter och när jag frågar varför så svarar du enkelt "För att jag älskar dig!" Jag älskar dig också! Jag älskar hur jag kan vara mig själv när jag är med dig. Vi kan inte bli mer olika varandra, vi kan heller inte bli mer lika varandra.. love over my life my soulmate you're my best friend! Enklare än så blir det inte. Pure love!"