> One is the loneliest number.

Jag har inga bra dagar nu. Ni vet den där känslan av hopplöshet och ensamhet. Jag kanske inte borde vara så ensam och tacka nej till saker för att sedan bli lämnad i slutet. 
Jag tycker inte om att sitta och glo i mitt rum hela dagarna. Jag tycker inte om att sitta och titta på postkodsmiljonären med mamma och pappa när jag vet att alla runt omkring mig har roligt utan mig. Jag känner mig övergiven och ensam. Jag ska inte sitta ensam på en fredag kväll. Men vad ska jag göra när folk inte gör samma sak för mig?

Jag vill inte ha helg i morgon.. jag vill att det fortfarande ska vara skola så att jag har någonting att göra, så att jag inte är så ensam..

"One is the loniest number"
#1 / / Rebecca:

Men gumman då! Känner typ samma sak :/
Vi kanske kan hitta på nåt? :)