> Fort

 
Hej!!

Nu var det verkligen ett bra tag sen som jag skrev!
Tiden går fort och det är vääldigt mycket som hänt sedan den 19 september kan jag ju lova. 
Var kattvakt med Pontus förra veckan, från onsdag till söndag i princip. Och förra fredagen så var det tänkt att det skulle vara någon klassfest. Några glas alkohol för mycket och en fet fläskläpp och förövrigt okänd (som precis just idag har slutat göra ont) senare fick jag ringa till Pontus som fick hämta mig. Dagen efter blev jag väckt vid kvart över sju och skulle upp och jobba. Kan nämna det att jag tänker INTE göra om det. Men jag gick upp för att åka ut till kolmården och jobba för visualicerings centret på CorrensFamilje dag eller var det nu var för speciell dag. Gått på IFK vs. Halmsta, arbetat med lera och ätit både det ena och det andra!

Allt som allt så har jag haft en väldigt bra paus från bloggen. Och jag tänker inte sluta ha det bra heller för den delen!
Idag är det kanelbullens dag och jag ska ge mig på att baka några lite senare. Men det lutar nog åt vaniljbullar för min del! haha

På torsdag fyller Pontus år och jag har fixat och donat med presenterna ända sen i början av september så nu är jag verkligen sugen på att ge dem till honom. Har tjuvstartat med att ge honom en present - en halsduk som han förövrigt behövde då hans inte var lika varm enligt mig! Haha. Nä nu ska jag hoppa in i duschen för att fräscha till mig tills Pontus kommer hem vid 15. Man vill ju vara fin right! :)