> >We'll be counting stars!

 
Hallå i stugorna. Klickade mig hit för att skriva något djupt, viktigt och tänkvärt men har ingen ork. Jag behöver verkligen komma iväg ett tag. Ställde mig och bakade tre pizzor efter varandra. Stressad som en gris och mätt som linjal -gaaaaay!


Den andra december kan inte komma fortare. Jag har räknat ner sen en vecka tillbaks. Men började räkna ner från i Söndags. Jag är så pepp och det kliar i fingrarna. Jag vill berätta men det är bäst att hålla käften så att saker och ting slår in då de verkar ha en förkärlek att skita sig så fort jag är exalterad och berättar det för världen!! 
Så ni får tålmodigt vänta MED mig. 

Har ett ton med saker att fixa i ordning, göra och få stryka. Tiden går inte fort nog till studenten. 

Snurrigt!

We will never be royals!