> Maby I'm a diffrent breed?

Kan bara säga att min blogg kommer vara som ett ställe där jag kommer ventliera mina känslor, passar det inte dig så go away, jag är redan så pass förstörd att mina haters har deras time of their lives. 
 
Hjärtat är så tungt nu, så tungt att jag nästan inte orkar andas. Varje andetag är jobbigt. Att vara kring personer som bryr sig är jobbigt. Att sitta i ett rum fullt med minnen är jobbigt. Dem finns överallt.
Sov i mammas säng inatt. Min säng gjorde för ont. Lukten finns kvar, men inte du. 
Klippte bort två band som en utomstående inte ens skulle lägga märket till. Men det gjorde så ont. Två minnen. Nu ser man bara solbrännan som är det enda beviset att det suttit någonting där alls.
Jag kan inte låta bli att undra hur du gör nu.. åker allt i soptunnan? Är det ett sätt för dig att gå vidare? Jag kan inte slänga något som har för mycket betydelse. Det smärtar mer än glädjer för tillfället. 
Fick frågor om dig idag. Ögonen fylldes på en sekund. Klumpen i halsen var tillbaka och gick nästan inte att svälja bort. Klumpen som försvinner små korta stunder när jag är för utmattad för att känna. 
För utmattad för att känna! Mitt hjärta dubbel slår varje gång mobilen darrar eller varje gång någon är i farstun. Kommer det här pågå länge? Kommer jag någonsin få ro?

 
Och du undrar vem som kysser honom nu, du undrar vem, vem om inte du?
Och läpparna, du kallade dina.
Det gör ont att veta,men lika ont att undra..