> Jag tror mitt hjärta blöder.

Hur gör man? Hur gör man för att återgå till sitt normala liv? Hur gör man för att reparera ett krossat hjärta? Krossade drömmar och en krossad framtid. En saga där jag levde. Som på moln de flesta dagarna. 2 år och åtta månader fick jag. De bästa två åren i mitt liv. Två år och åtta månader med min Pontus. Nu bara Pontus. Hur ska jag återgå till kompis relation. Ha en relation med sin bästa kompis är både det bästa och sämsta. En bästa kompis jag haft sedan sjuan. Jag ska börja mitt tredje år på gymnasiet. Fem år av vänskap som försvinner nu. Det känns som om vi varit ihop sydda vid hjärtat och att någon har dragit upp de här stygnen som vi kämpat för att hålla rena och fina. Det gör ont, så fruktansvärt ont. Jag blir nästan rädd för mig själv. Rädd över hur ensam jag är, rädd över hur jag kan reagera, hur känslorna bara väller över och dränker än. Mamma, min mamma fick hämta mig med taxi för att jag bröt ihop. Kärlek det är farliga saker, man leker inte med sånt. För det är alltid någon som blir sårad.

Jag har så mycket mer att skriva, att få ur mig men det gör för ont, såret har inte fått någon skorpa än. Det har inte slutat blöda än. Och det känns som om jag simmar omkring i döda havet med mitt sår. 
Så nära men ändå så långt borta..
 
Jag glömmer aldrig.
#1 / / Sandra :

<3