> Senaste veckorna!

 
 

Okej, har inte alls bloggat så mycket under december månad, näst intill inget!! Så jag tänkte köra en liten återblick med hjälp av instagram bilder!

1. Jag och Pontus i bilen på väg till tyskland. Tror bilden är tagen runt fem på morgonen och vi har varit vakna i princip hela natten. 2. Vår färdkost bestående av chips, läsk, energidricka och godis. 3. Tog en bild av Maximilian när han sitter i fönstret på båten som förövrigt skulle ta 9h.. 4. Hittade en rolig maskin som gjorde egna vykort med egentagna bilder för 3£ var ju som hittat! 5. Dagen då vi kom hem åkte jag och hämtade mina små råttor, flashwing och hex. Som nu bytt namn till flash och tjoffsan. 6. Fick inse att tjoffsan vaktar sin bur och att bli varse om att bli biten av en råtta gör ont! 7. Hade en fruktansvärt mysig eftermiddag/kväll med min prins som bestog av hemmaspa och mys! 8. Hade adventsfika och fick njuta av den älskade snön som täckte Norrköping i vitt! 9. Laddade ner Plants vs. Zombies2 till mobilen och har spelat gärnet sen dess. 10. En trött en glad Josefine som fick nattbesök av sin pojke en helt vanlig vardag! 11. Blev nostalgisk och spelade Assasins Creed2. 12. Bakat lussekissar! 13. Målat mina naglar i jultema! 14. Jobbat, jobbat och återigen jobbat. Min lunch i söndags då allt bara gick så himla bra för mig, eller.. 15. Bild och form lektion, målade en tavla! 16. Sist men inte minst, uttråkad tjej fejkar en hemmagjord piercing för att chocka allt och alla och få sig ett gott skratt!!