> I believe I can fly


Känns som om mitt liv går lite på repeat igen. Lite variation blev det när jag blev fotograferad av Rebecca igår till hennes projektarbete. Känns bra. Har även fått reda på att jag fick jobbet på Visualisering C! Lycklig tjej då jag inte fick jobbet på kolmården. MEN ett ynka litet problem är ju att dem är på väg att gå i konkurs?! Men vi får se! Jag har även hunnit med att gå med och bli blodgivare! Ska ju tatuera mig snart så dem får skynda på och sno lite blod innan det händer annars kommer jag få vänta sex månader tills det blir säkert igen och det är ju inte riktigt till någon nytta.. Gick på promenad idag med min älskling och hans hund, fick en fruktansvärt söt bild (den ovanför!) Lagade lite mat och bara njöt av att vara med varandra. Vädret är på topp och jag såg att det var hela 15 grader idag, rena rama sommaren, eller?! haha 

Nu ska jag äta min tredje grapefrukt(!!!) och krypa ner framför grey's anatomy och eller Starwars !!!

Godnatt!