> Have you ever heard about the bird?

Le picture Rebecca tog på mig!
 
Det här är en bild från fotograferingen jag modellade på. Eller ah det var ett projekt i skolan som jag ställde upp på för Rebecca ställde upp på min så det är den gyllene regeln! Blev en del bra bilder faktiskt och det hade jag inte riktigt väntat mig. Men jag har velat fram och tillbaka ifall jag ska ha en bild som visningsbild på fb eller inte. Den är relativt mörk och kanske inte riktigt passar som profilbild. Men nu har jag bestämt mig att bilden som blev profilbild togs bort och ersattes av en mycket gladare bild och kanske mer normal eller vad man kan säga! Hahaha jag förstår inte att jag skriver ett helt inlägg om fotografi.. Men ja, nu vet ni varför jag byter bild på fb. Inte för att jag är egenkär utan för att jag inte tror att folk förstår bilderna riktigt!

Tittade på "En stark resa - igen!" förut och ja, det är fruktansvärt roligt men ändå lite tragiskt.. 
efter det så har jag näst intill bara tittat på Arrow. min nya favorit serie eller ja, nya och nya vet jag inte men den är bra iaf.. följt det sen det började, woohoo!
Men nu ska jag sova så att jag kommer upp i tid till skolan, mycket gracias!

godnatt!