> Eighteen karat gold


Untz,
Var på house of pain och diskuterade om min blivande tatt. Pirrade i hela kroppen när jag och mamma var precis utanför. Fick reda på pris och att han/dem ville göra den liite större än vad min skiss var. Priset var helt okej och defenetivt lägre än vad jag hade väntat mig. Så nu är det bara att vänta och se ifall födelsedagsguden besvarar mina djupaste önskningar/böner.

Bakade även en tårta idag, Tänker ta bild och sånt på lördag då den ska förtäras och har saftat ihop sig ordentligt! Hihi, hoppas bara att urinvägsinfektionen försvinner av sig självt tills på lördag. -Hoppas kan man alltid göra.
Nu ska jag titta på film eller spela sims 3, jag vet inte :)


Publicerat i Josefin tycker till !
Taggar: birthday / cake / tattoo / tatuering / tårta
#1 / / Rebecca:

Vad ska du göra för tatuering? Är det bilden som du visade upp i ett inlägg med drömfångare och det där citatet? och var vill du ha den? :)