> Halloween

SItter i skolan och egentligen skulle jag sett ut som Black/White swan idag.
Men min beloved kompanjon blev sjuk. Eller hon har UVI, och vi som vet hur det är kan inte göra annat än att ha sympati!
Så nu tillbaks till mitt efterblivna liv som inte gör något annat än att gå på repeat!
Sminkade mig i morse för att inte se så eftebliven som jag gör och vad tror.
Bara 45 kvar av skolan sen har jag lov i 1 HEL vecka och jag ska inte göra någonting.
Absolut ingenting. Ligga i mitt rum och den som försöker få ut mig därifrån kommer få sig en rejäl känga.
Jag ska ta hand om MIG. Låta MIG komma först för en gångs skull. Ta hand om mig med ordentlig mat och kanske någon manikyr, pedikyr, you name it. Ansiktsmask kanske jag ska lyxa till det med.

Nej det vet jag inte riktigt om jag ska göra men jag ska iaf sova gärnet.

 
#1 / / Sandra :

<3