USM, STEG FYRA ? ♥

Publicerad 2010-01-09 21:58:26 i Handboll, <3,

Hej älskade bloggläsare :) ♥

har haft sm idag och det gick väll riktigt bra :D !

Vi mötte skogås och vann med 24-14!
Det är ju alltid bra att ha +10 sen när det är målskillnader och sånt som avgör om man kommer vidare osv!
I morgon möter vi kungsängen & Irsta!
KÖTTA KÖTTA KÖTTA!
NKIK F-95 ska komma till steg 4 så enkelt är det!

Jag hade ju tyvärr inte laddat kamran så det blev inga bilder. Men jag ska försöka ladda kamran till i morgon för det är då dom allra tuffaste matcherna spelas!

I morgon vid 9 och mitt på dagen någon gång ska åskådarna i mässhallen få vittna om riktig handbolls spel och inte något fjollig bollsport som basket!!
Handboll ska bli stort i norrköping tack vare oss.
HELA SVERIGE SKA FÅ UPP ÖGONEN FÖR HANDBOLLEN I NORRKÖPING!!!
Taggad till tusen!
Men nu ska jag nog dra mig för att sova =) ♥


Puss♥

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-10 15:50:18

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela