Tandläkaren

Publicerad 2010-01-06 22:07:13 i Mitt liv, !,

hej, i morgon ska jag till tandläkaren 10 över 8!
HURRAY, GUD VA KUL ATT GÅ UT TYP KVART I 8 när det är typ 10 minus grader !!!!
ELLLER INTE. åh, tur att jag har varma uggs iaf !

Sen så får vi se vad som händer och fötter :)

träning förut och jag höll på att dö!
Det gjorde så ONT att andas inne i hallen efts det hade varit så kallt ute
och som sagt så var jag ju hos mormor och morfar för att äta våfflor och det var det ända jag hade ätit innan träningen!
Och när vi kommer till mormor& morfar så står min morfar med en kock mössa på sig och ser dum ut :D ♥

Och jag börjar sakna min mobil, ska nog ta och köpa ett headset till sony ericsson.
Eller om någon snäll person som läser min blogg och har ett headsett till övers och skulle kunna ge mig det.
Hellst ett par sm båda lurarna funkar :)

Jorå, som sagt USM i helgen och Alltomhandboll har publicerat vad dom tror kmr hända och
dom tror på att NKIK och kungsängen kmr komma 1-2 :)
Och det känns väll helt okej med tanken på att vi hade lekstuga mot kungsängen på jyskcupen :)

Men nu ska jag lägga mig
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela