Hemma, igen !

Publicerad 2010-01-03 23:23:06 i Handboll, <3,

Åååh, nu är jag entligen hemma vid datorn! igen
Det blev rätt så okej ändå men det fanns en massa saker som hade kunnat bli bättre!
Som att jag stukade min fot. inte på sidorna utan när man följer benet ner tills man möter foten så är det ju en typ 90 graders vinkel och där har jag stukat till ! x'd
Sen hade hon anna pyttipanna muppen kunnat väcka oss lite mer snällare istället för att respektlöst sparka rycka och dra i dörren! :@
Annars så var det ju rätt så trevligt (=

åkte med hem med johan och höll på att slockna påvägen hem!
Så när jag kom hem så kollade vi på Herbet och alfred eller något sånt ett humor program som mamma verkade tycka om!
Och sen så däcka jag helt totalt så sköönt!
Hade bara fått sova i min säng två ggr innan jag var tvungen att lägga mig på den där jädra lufftmadrasen!
Så jag vill inte se nån lufftmadras på flera månader!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela