God morgon, eftermiddag förmiddag kväll eller vad det nu blir (;

Publicerad 2010-01-05 13:30:02 i Mitt liv, !,

Vaknade rätt så sent idag med!
Och det är faktiskt rätt så skönt att få vila upp sig inför skolstarten den 11e
Och vi har ju sm den 9e-10e!
Janne ska komma och kolla inför östgöta grejsamojsen!
Vilket känns rätt så bra att han kan kolla när man har chans att visa vad man går för!
För det kan man inte visa om det är 33e st som ska diva eller ja ca 30 st som ska diva!
Det blir inget spel och man utvecklas inte!

Hade tänkt att börja skriva ett citat varje dag!
Det behöver inte vara ur någon bok eller film ellr dyl.
Men för det mesta så kommer det bli det om det inte kommer fram någon klockreen som fastnar i huvudet!

"Hej Charlie," sa Edward, helt avslappnad.
"Nej!" väste jag lågt.
"Va?" viskade Edward
"Vänta tills han har lagt ifrån sig pistolen!"
Edward skrockade och drog sin fria hand genom sitt rufsiga, bronsfärgade hår"
Ur så länge vi båda andas !

Åh, om jag inte skrev det på bloggen igår så var jag på bio med louise och vi såg Avatar!
Gud så bra film riktigt sött blir det ibland! ;3
Föresten så har jag kollat runt och blivit allt mer sugen på att ta hål i naveln!
ååh vill göra't nu men måste vänta tills jag är 15!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela