Dagens citat

Publicerad 2010-01-08 22:21:48 i Dagens citat!,

glömt dagens citat så jag har två!

"Tja, vill du komma och luncha med mig & Josefin ?" Hanna
"Har ni inga pengar eller?" Pappa
"Nej, eller jo!" Hanna
"Okej," Pappa
Haha så klockrent han kan oss :D ♥
Men vi älskar dig iaf och inte dina pengar:)

Hon blundade och rynkade pannan.
"Vi gick vilse, Jake. Tappade balansen.
Du ska vara endel av mitt liv - det känner jag,
 och det gör du också."
Hon gjorde en paus, som om hon väntade på att jag skulle protestera. När jag inte gjorde det fortsatte hon.
"Men inte såhär. Vi gjorde något fel. Nej, jag gjorde något fel, och vi gick vilse ..."
Hon tystnade, och hennes ansikte slappnade av.
Jag väntade på att hon skulle strö mer salt i såren, men snart började hon snarka lågt.
Bella & Jacob - Så länge vi båda andas!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-01-09 18:52:36

snyggt med lite färg såhär på vintern! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela