-10! Brr..

Publicerad 2010-01-08 22:18:18 i Mitt liv, !,

Ååh, jag är så himla trött på det här skitvädret!!!
Man blir så kall om fingrarna när man sitter vid datorn och då blir det inte bra när man ska skriva ett inlägg på typ 20 rader eller något sånt.
Jag tror ni förstår!
Jag vaknade vid halv 11 av hanna som sa att vi inte kunde sola för att jag sovit för länge!
Åh, så då gick vi ner på stan och kollade på lite grejor.
Sen ringer vi till pappa och han kommer ner och bjuder på mat.
Riktigt smarrigt med het thai mat i vinter kylan (;

åh, det kan jag ha på dagens plus & minus!


Aokej

Dagens stora MINUS -!
blir solklart det sämsta & kallaste vädret jag någonsin skådat som jag kommer ihåg!

Men dagens stora PLUS +!
blir thaimaten i vinter kylan ^^,
Istälet för att tacka gud för maten kan man ju tacka asien för att dom gjorde det möjligt för oss eskimåer att äta sån underbar mat!

-hehe-

Men det är USM i morgon och det skulle vara roligt ifall NT var där och tog lite bilder och om jag skulle hamna på första sidan med ett roligt ansikte som Hanna gjorde idag :)
Men tänka kan man ju alltid :)

Snart är morden i midsommer slut så då ska vi se den inspelade handbollen så
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela