Tjoho i blåsvädret! ;3

Publicerad 2010-02-20 22:34:01 i Mitt liv, !,

Ska fatta mig kort.
Inga matcher i morgon snökaos!
Dömde 99orna med elvira 175:- CATSCHING!
Grattade mormor, ojlbrojl!
Kollade på melodifestivalen och YEBA borda kommit vidare ._. !
Tror att min kamera är sönder ;s ! ( INTE BRA )
Jag ska gå och läga mig snart ;3
Det här inlägget är det ingen som bryr sig om.
Det är -10 ute !
Hittade en gammal artikel från 05 HAHA!

Jag var ju för söt!
Nä nu blir det att läsa lite ur hemsöborna eller så länge vi båda andas ;>

Pusshej ♥


Blivit rätt så mke på the ark igen ;3
The Ark - Joy Surrender ♥♫

Kommentarer

Postat av: Rebecca (;

Publicerad 2010-02-21 15:26:08

Min farmor fyller år idag söndag ^^

Postat av: Rebecca (;

Publicerad 2010-02-21 15:26:46

Ist för din mormor som fyllde år igår :P Och våra pappor fyllde väl år på samma dag? ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela