5 September

Publicerad 2009-09-05 17:42:30 i Mitt liv, !,

Cha cha, :]] <3

Först ringde Sebbe och väkte mig vid 10 i nio.
Fast jag hade sagt att det var okej tidigast nio! ._. (haha)
Träffade sötnosen senare vid 20 över 11 och vi gick på stan och kollade !

Jag köpte Chai latte & en Cheesburgare
MEdans han köpte godis & en cheesburgare.
Så vi gick hem till mig och hade en massa mys (y) ! <3
Så vid halv 3 var han tvungen och dra för att han skulle till
Marie & Lasse och ha typ kalas efts han fyllde år i torsdags :* <3

Så jag la mig i horisontellt läge och kollade på Hajen 3!

Sen nu satte jag mig vid datorn, fixa bonnies header/blogg och ska snart ut och träffa Victor! =)

Ska fixa mig pusshej :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela