3 September

Publicerad 2009-09-03 20:26:47 i Skolan, oyhes!,

Hejhej (;

Skolan idag!

Rätt så trevligt faktiskt.

Bild
Tyska - Oliver hade tagit mina nycklar så jag var tvungen att gå till Ubbe. ( han hjälper till vaktmästaren och har fått en hjärnblödning för länge sen så allt är inte helt perfekt där uppe. ) och be om att han ska öppna mitt skåp. Så började han snacka om att släkten är värst osv.
Så fråga han om jag träna efts han är min brylling eller något liknande. Så att jag inte bara sitter och degar hela dagarna. Så sa jag ju att jag tränade. Och att det var därför jag hade så mycket muskler. Men undertiden jag svarade till honom så snackade han med Lisa om att jag är med någon kille eller liknande!
HAHA
Lunch
Livskunskap
idrott - På idrotten var det friidrott och jag ångrar rätt så ordentligt att jag inte var med eftersom jag gillar det rätt så mycket. Men jag fick vara funktionär istället och det gick ju rätt så bra!!
Jag hade hand om grupp 3.
Alex, Krille, Pontus, Ante, Markus, David, Hannes & Koffe.
Ae, höjdhopp som är min favorit var ju helt klart bäst när Hannes drog upp shorten till kalsonger och dumma sig !
:D

Sen hem i regnet. Roligt ?
Eh, nae!

Kom hem, tog en tallrik med vaniljyoghurt och banan bitar i.
Och Nektarin som "efterrätt" medans jag låg och degade till Ice Age 3 & The Hangover!
Jag var så trött att jag skulle kunnat sova i ett par timmar men det skulle inte vara så bra eftersom jag inte skulle kunna sova på natten.
Men sen kom Theo och jag masade mig ut för att äta potatis, kött och svamp!
Smarrigt!

Nu har jag värkligen inget att skriva om mer!
Det blev jätte långt men what ever!
Vill bara påpeka att det här är mitt 101:e inlägg och att jag har gått från BAS till grundnivå på medlemsnivån! (;
Föresten fyller min sötnos år idag (; <33
Grattis :* <33

Men nu ska jag gå hejdå :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela