18 September ♥

Publicerad 2009-09-18 18:57:08 i Mitt liv, !,

Hejhej hallå (;

Idag så hare varit skolan typ hela dagen!

Först svenska då fick vi lyssna på Jukka Ahola när han prata om våra framtider och hur vi skulle planera och vad vi skulle vilja arbeta som!

Jag vill arbeta som
• TATUERARE
• Fotograf
• Stylist


Sen var det dax för Matte prov!
SHIT!
Jag som ville satsa på VG som genomsnitt, men nejnej!

Lunch och det var hamburgare :D !

Sen blev det idrott och då gick vi på promenad!
Jag, Lisa, Sebbe, Becca, Pontus, Ante och Hampus!
Grymt roligt ;> ♥
Vi försöker alltid fälla varandra.
Typ jag lisa och Pontus och så försökte jag typ hela tiden på Lisa
och så lyckades jag fast det var inte meningen att hon skulle ramla!
Bara att hon skulle snubbla lite ( HAHAHAHAHAHAH )
Så ramlar hon och är typ 30 cm från en snigel !
HAHAHAH vad jag skratta, huh !
Sen kom vi till skolan och då blev det elevråd och jag kom med i styrelsen.
Tjockt med nice!
Sen engelska i 10 min och hem!

Sen så kom hanna och theo förut och sociala sig
Så ringer lollo och vill prata lite och så bestämmer vi att jag ska sova hos henne i morgon.
Så berättar hon att hennes föräldrar har varit borta en hel dag och skulle ha en överaskning med hem
så sa jag att det var en hundvalp fast lollo hade inte sagt att hon ville ha en ny hund men det skulle ju vara roligt om det var det.
Sen lägger vi på efter typ 30 min tjejsnack.

Och så kollar jag på simpson & Family guy.
Så ringer telefonen igen och det är lollo.
" DET VAR EN HUNDVALP! "
Så blev vi båda super glada och så nu sitter jag här vi datorn och har precis lärt mig hur man lägger in youtube klipp!
Så ni kanske får stå ut med mig här ett par ggr!

som nu t.ex
AAAH!
62 dagar kvar till NEW MOON ♥♥♥♥♥


Sjukt fin video !
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela