7 Oktober ♥

Publicerad 2009-10-07 20:28:09 i Handboll, <3,

Hejhej Hallå [[: ♥

Ursäkta för den dåliga uppdateringen med jag försöker så gott jag kan!
Fick reda påa att Janeth ska sluta att träna oss, vilket är mega synd!
Tårar och en tjockhals blev det på hela träningen!
Hon sa att Johan kanske skulle ta över men
BULLSHIT!!!!!
Johan har inte möjligheter att vara alla tre dagar i veckan pga Theodor, men aah.
Det ända alternativet blir väll att vi får dela på oss.
Några drar ner till 96orna och några till 94/93,
det här är ju vårat egna fel oxå!
vi HADDE dom BÄSTA tränarna i HELA nkik!!
Och allt bara försvinner!
Åååh, det här är värkligen INTE rättvist, jag tänker gå upp i div. 4 om 1 år! Om inte div. 3 !
Men jag tänker INTE börja i 94/93 och inte i 96 orna heller!
Men vi får väll se om jag ger upp allt och slutar med handbollen, vill inte att mr. KP ska få som han vill !!

fortsatt trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-10-07 22:37:56

Du ska absolut inte sluta Smulan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela