6 November ♥

Publicerad 2009-11-06 09:47:16 i Mitt liv, !,

Hej, är det bara för mig som blogg.se är helt segt !?
Har inte kunnat skriva efts det blir så hackningar(?) dröjer typ 100 år innan man kommer in, sen 100 år till för att klicka sig fram till skapa.
Sen kanske det tar typ 500 år för att lägga in en bild och så tar det typ 300 år innan man kan spara det!
Så tänk på hur många år det blir 1000 år blir det.
Nej men det tar typ en timme för att kämpa sig in här och skriva något!

Men nu är jag här och sjuk, jag har en molnande känsla av att jag kommer kräkas snart.
Och det är ju inte precis sån känsla man vill ha!
 
Men efts jag är sjuk kanske jag kan skriva ett heeeelt kapitel ur "Så länge vi båda andas" av stephenie meyer

Men vi får se :)

Puuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela