3 November ♥

Publicerad 2009-11-03 17:15:22 i Mitt liv, !,

Ny månad nya möjligheter!

Det blir ett kort inlägg här för jag ska vara i rambodal och träna om dryga typ 50 min!?

Skolan idag var superskön!
Först var det
No- Träna på provet om organiska ämnen!
CH4, H2O, CO2 och crap like this fast 10 x svårare.
Det var metan metanol metansyra
Butan Butanol Butansyra
Propan propanol Propansyra
Eten, Etyn Glycerol, Hexan, Oktan osv!

Rast

Tyska- Såg på Turkiska för nybörjare. En film som handlar om en mamma som blir kär i en turk och givetvis är det på tyska. Prov på kapitel tre om två veckor ._.

No- Prov, sen jobb med biologi!
Haha satt med JONTii och vi hade massa kul!! :D

Rast

Hemkunskap - PROV, gick rätt så bra methink ;3
Så vi fick dra hem när vi var klara och jag blev klar typ 20 över två!
WOHOW Och vi slutar egentligen kvart över 3 >:D *MADFACE*

Sen är theo här och jag kom på att jag har rätt så båttom!
Ska åka om 10 minuter men vi får höras efter
Puuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela