20 November ♥

Publicerad 2009-11-20 15:37:04 i Skolan, oyhes!,

Premiär på New Moon idag, ska be hampus ladda ner den!

Om en liten stund ska jag fara till Louise för jag ska sova där ;)

Yhes, i'm a ladie !

Asså gud, jag är så himla trött på dig och dina fasoner!
NU RÄCKER DET, DU TRYCKER NER ALLA OSS ANDRA MED DITT SKIT.
Jag vill bara glömma allt det vi hade och låtsas som om det aldrig hänt.
Jag måste skämmas varje gång jag ser dig.
DU SÄGER SAKER SOM INTE ENS ÄR FÖR DOM!!
JAG HATAR DIG OCH DET MENAR JAG VÄRKLIGEN :@@@
Urs, arg som en varg som pontus skulle säga!
Ne jag kommer skita i dig. Inte ett ord till dig, inte ett endaste liten ljud ska komma till dig från mig. Du är inte värt det. Du kan dra åt ''''''' om du ska forts!
Det är sånna som du som gör skolan tråkig!
IDIOT!! :@@@

Men nu till det lite mera trevliga är ju det att det är fredag & HELG :D yhesyhesyhes! <3

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela