19 November ♥

Publicerad 2009-11-19 21:53:45 i Mitt liv, !,

Midnattsvisningen inatt och gud vad jag hoppas att folk inte kommer in för att dom är för små!
HAHA
Lite elakt men sån är jag eller hur ! ;)

Ska försöka bli lite mognare i bloggen och inte bara skriva om min dag för hur intressant är det för lars åke krister upp i norrland?
Just precis inte ett dugt intressant så jag ska försöka sluta med det om det inte har varit något speciellt roligt!
Men nu är ju kruxet om vad jag ska skriva om!
Vi får väll se om jag kan hitta något intressant eller ngt som jag blir grymt irriterad över!

Eller jo, jag kan ju skriva om att jag kanske ska få en navelpiercing :D
Om pappa skriver på papprerna om tilllåtelse :D
för mamma sa att hon inte orkade göra det, fast då blir det inte förens när jag är 15.
Och det är fem månader tills jag blir det (;

Men nu ska jag sova höres (;

Puuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela