24 Maj

Publicerad 2009-05-24 15:44:05 i Mitt liv, !,

Goddagen,

Idag vaknade jag vid typ 10.10 för jag hade satt min mobil på ringning då.
Så låg jag kvar i typ två timmar, det var så skönt och bara ligga och göra ingenting. Sen så kollade jag på tv och åt pannkakor med glass. Super gott, är lite osäker på om jag orkar maska mej ner till bibban utan lånekort ! ._.
 
Just nu sitter jag och lyssnar igenom alla låtar som ska vara med i Twilight filmerna (;

Btw är klockan 15:42 och jag har pluggat på till mitt tyska prov till i morgon vilket kommer gå åt hélvéété!!!!!!!!
Men man gör så gott man kan.

Men nu ska jag nog ta och leta upp öppet tider på bibban, pusshej för stunden (,

TWILIGHT ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE (, <33
Copyright ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela