Träning igen, jo tack :D

Publicerad 2009-06-24 21:13:52 i Mitt liv, !,

Kopierad från bdb 23/6-09

Barnvakt åt honom idag. Sen så sov han här..  i min säng lxm (A)
Men först så la ja honom brevid mig. Sen vakna jag av att han låg över min mage, sen somna vi igen och vakna jag igen av att han låg över ena mitt ben x') Så flyttade han på sig ett par gånger och så somna vi IGEN. Sen vakna jag av att han ligger med huvudet på min axel. Jätte mysigt :'>

Tänkte bara att ni ville veta efts han är gullunge ;>




Vakna vid halv 9 någongång för att mamma skulle jobba.
Sen så chilla jag och theo tills typ 12 för då cykla vi ner till mammas jobb (theo satt i barngrejjamojjen)
OCh det var hur jobbigt och varmt som hellst!

Kom hem och kollade på Sverige - Montenegro (repris)
Dom spelar så klockrent ibland ;)

Tiden gick och Gert hämtade theo så åkte jag och Pappa och käka på Pasterian.
Så kom vi hem och jag gjorde i ordning mig inför träning så kom madde och vi drog och träna.

Det kändes så RÄTT!!

Beachhandboll i morgon då :'>
Men nu så ska jag sociala mig på annat håll (a)
Pusshej ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela