6 Juni - National dagen

Publicerad 2009-06-06 20:20:06 i Mitt liv, !,

Snabb uppdate*

Hejbloggen det får bli en snabbis!
Vakna vid 10 sen åkte vi till plantagen köpte
 Jord, Amerikanska blåbär, smultron, jordgubbar och jag fick en liten jordgubbs planta (;
sedan har vi ju redan
1 äppelträd
1 Krusbär
2 vinbärsbuskar ( varav en är ute hos mormor & morfar

Sen åkte  vi till halvars och socialade oss med Hannaoch©
Sedan åkte vi till mormor & morfar och åt tårta och fikade!

Här kommer lite bilder jag tog(;



Sen åkte vi till Farbror efter vi släppte av Hampus & Johanna i krokek,
Hade samkväm och trevligt.

Sen nu sitter jag och stress-skriver för att jag vill se Sverige - Dannmark. Det kommer bli 2-1 till Sverige.

Men vi höres!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-06-08 11:18:20

Vilka fina bilder du har tagit!!!

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-06-10 19:55:24

Jaa, det var väll inte precis en tabbe att köpa kamran till mig ;o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela