5 Juni - Förlåt

Publicerad 2009-06-05 23:25:50 i Mitt liv, !,

Hej bloggen, jag är ledsen att jag inte skrivit på ett tag men har värkligen inte hunnit.

Som sagt fick jag låna boken av bonnie och jag läste klart den i går, Sjukt fin!
Men ska läsa om den!

Sen måste jag påpeka att jag under dom två senaste lektionerna jag haft med Hans så har jag vunnit godis ;)

Först på typ So så fick jag 20 rätt så jag vann 4 klubbor och Bonnie blev så jäkla sur om jag får utrycka mig så så hon räknade mina rätt om och om igen
Jag: Blev du lite avensjuk? *FLINAR*
Bonnie: NAE DET BLEV JAG INTE! *JÄTTEARG*
Sedan gick det en liiiten stund
Jag: Vill du ha en klubba då? *Flinar fortfarande*
Bonnie: Jaa det vill jag!!!! * lite gladare*


AHAHAH så sjukt roligt

Sen på livskunskapen så körde vi Rita & Gissa. Så vann vi tjejer en klubba var. Men medans vi körde så regnade det en jätte liten stund fast ganska så rejält! Så kommer solen på och det började ryka!! Nästan som att man kunde tro att det brann precis under fönstret!

Rolig film snutt (;
http://www.youtube.com/watch?v=T6ZHuJmuDqM


Sedan idag då

Vi ska köra Tagg Rugby på Tisdag, =) Kommer bli välldigt trevligt om jag får säga min mening! Men idag på idrotten så var det FÖR kallt för att bara ha Shorts och t-shirt så jag blev lite frusen så efter en timmas tränings körde vi brännboll!
Det var hur kul som hellst. Jag va med Sebbe, Ante, Fathia, Oliver, Noak och Alex (; Men varje gång Ante inte fångade lyra så sa han " Om jag stått där skulle jag tagit den " Och det var lite kuligt.
Sen så körde vi med att man kunde kasta en frisbee med. Så skulle Gorgis kasta så på första försöket blev det för snett så han fick köra om. Sen andra försöket gjorde han något så att han kasta  Haris rätt i huvet fast det var typ 3 personer mellan dom i ledet. Så säger han " DU STÅR I VÄGEN" AHAHAHHAHAHA Höll på att dö. Var sekunder från att springa på toan för att kissa!


Fortsätter att skriva mera i morgon för mamma börjar bli sur! Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela