28 Juni - SOOOLIGT!!

Publicerad 2009-06-28 12:37:13 i Mitt liv, !,

Hejbloggen,

Vaknade lite innan 10 sen så tog jag min älskade medicin ._. (inteälskad)
Så satte jag mig på balkongen och sola!

GUD SÅ SKÖNT!!!!!
Det var typ 45 grader ett tag, olyckligtvis han jag tyvärr inte ta en bra bild.. ( Tagen med mobil )
Så jag ritade till allt så ni såg ;) HAHA!
 

Så jag låg lixom och stekte i typ 1,5 timme YHEEEEEEEEES, superskönt!

Och sen kommer Madde hem så vi ska vara :D - happyface -
Jag är lite efterbliven så jag har typ ingen som jag är med som bor nära förutom Madde (;

Såå, vi ska nog cykla runt tror jag. Eller sola kanske! :D
Jag som har sån jävla otur och får urinverksinfektion IGEN kan ju inte bada.. ._.
Men det är ju bara TVÅ dagar kvar tills PARTILLE!!!

FEDT MED NICE (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela