27 Juni - Känslosamt

Publicerad 2009-06-27 10:42:43 i Mitt liv, !,

Har precis läst
http://minneavtherese.blogg.se/index.html 
Och det är värkligen känslosamt!!

Och då börjar man ju tänka..

·•Tänk OM någon av mina älsklingar dör eller bli mördade.!

·•Hur skulle JAG känna då?

·•Skulle JAG kunna gå vidare ?

·•Kommer JAG att bryta ihop då ?

·•Tänk om jag inte orkar mer begravningar..

·•Tänk om JAG blir mördad, Tänk om ingen blir ledsen över mig.!?

·•Tänk om jag inte hinner leva mitt liv då!?



När jag skriver älsklingar menar jag alla jag värkligen bryr mig om!
Dom i skolan, handbolls brudarna, familj och släkt!

Så till alla er JAG ÄLSKAR ER SÅ TRO ABSOLUT INGET ANNAT!!!
Och ni skulle bara VÅGA lämna mig, <3



Har inga bilder på mig nu så det får bli tiieep en då bild :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela