27 Juni - " Jag gillar ditt fläsk "

Publicerad 2009-06-27 18:26:12 i Mitt liv, !,

Var med Elvira & Linnea idag som jag skrev förut :)

Först gick vi omkring och så ville Elvira äta på McDonals. Men jag och Linnea hade inga pengar så vi satt med henne så började vi prata om Madagaskar 2

Elvira "Jag gillar ditt fläsk"
Så spottar hon ut en liiiten bit hamburgare och jag börjar gråta av skratt för att det var så kul. Jag låg typ halvt där vi satt så skulle jag sätta mig upp igen och då drack Elvira och så tyckte hon att jag var rolig så hon bara sprutar cola över HELA mig så fick Linnea lite på sig. Men jag som satt framför Elvira fick ju typ allt på mig.

Och då grät jag värkligen av skratt för det var så roligt :)
Så jag har lite cola fläckar över tröjjan :p

Sen gick elvira hem så jag och Linnea gick till Vasaparken en stund och sen hem till henne. Så vid halv 3 drog jag hem (;

Tack för en underbar dag gms <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela