21 Juni - Slut på MEDICIN, !

Publicerad 2009-06-21 19:19:35 i Mitt liv, !,

Hejsan hejsan :D
Enjoj,

Idag var det den sista dagen jag skulle ta medicin :'>

Ska skriva kortfattat för jag orkar inte skriva så detaljerat!
Vakna vid 8 tog medicin, somna om till lite över 11. Mamma och pappa drog iväg och jag är ensam. Så ringer mia och vi drog till Himmelstalunds loppisen.. sen så drog vi till strömmen och hade super trevligt där i typ två timmar eller mer! ;)
Så låg vi och sola så skriker mia till och säger att min sko ligger i vattnet. Och jag får panik efts jag fått dom av farmor som tyvärr är död. [<3] för vi sola utan skor. Så börja hon skratta och jag tänkte bara på HÄMD!
Så hittade vi fiskelinor och en bra pinne så vi tänkte fiska :D
så hon fick reda ut trasslet på linan så skulle jag leta efter en krok.
Då såg jag min chans att hämnas!!!
Jag tog en jätte stor sten och skrek som om jag skulle ramlat i och slängde i den. HAHAHAHAH!
- MEN JOSEFIN, ska du skrämma livet ur mig eller ?!?!?
- HAHAHAHAAHAH
- Jag fick ju panik!!
- Hahahah, ja hämden är juv!

Så gick det ett tag och vi gav upp och solade igen. Så klättrade jag upp på staketet (som man står och fiskar från) och står där och sjunger så kommer Mia efter så vi står där med lite vassa stenar eller klippa . under oss och dansar på en typ 15 cm bred planka. Det var roligt ;>
Så sjöng vi "What What (In the Butt)"

Sen blev det tråkigt så vi drog till studsmattan och vi hoppade. Det blev oxå tråkigt så vi drog hem till mig och drack så drog vi till prolympia och tog kort

Sen skulle jag hem och äta. Det blev Pastasallad, (y) Blev lite Sällskapsresan med ;)

Och nu sitter jag här

hejsvejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela