20 Juni - Monster zazu & knäpp zäta -skratt-

Publicerad 2009-06-20 23:10:49 i Mitt liv, !,

Hejbloggen, :)
Det är bara att luta sig tbx och läsa, ;)
Enjoj!

Vaknade vid halv 10 för att mamma väckte mig och sa att jag glömt och ta min medicin vid 8. OOOPS!!
gick upp och tog min medicin, sen så är man ju så pass cool att man läser Så länge vi båda andas ( Breaking down )

Så ringde lollo och fråga om vi kunde va och selfklart ;D
Så jag fick skjus av pappa så när jag gick upp i trappan för att kolla på Step up2: The street eller något liknande så tänkte jag precis dumma mig och sjunga "HALLELULIJAA" så skäller falcor på mig och jag var ju såklart inte beredd så jag håller på att dö och skriker rätt ut typ "AAAAAAAAAHHH!!!"

Sen gick vi ner och kollade  på Jurassik park 3. Bra/äcklig :D
En annan gång när jag hade med mig den så satt vi och kollade på den med martin uppe i vardagsrummet och så kommer det plötsligt upp ett huvud av en sån där läskig dinosaurie
och Martin blir vättskrämd och springer in i köket
medans jag och lollo bara sitter och as garvar :D

 Det var typ för ett år sedan tror jag ;) Sjukt kul !!

Sen när den var slut så gick jag och lollo till ensjön med Falcor och badade eller falcor och lollo badade medans jag tog kort
( har urinvärksinfektion så jag får inte ) Det blev endel bra bilder faktiskt som den här

©

Sen vid sju åkte jag hem och såg på laddat vapen1 HAHA så skön ;3
sen så går mamma ut på balkongen och röker så ropar hon att jag ska komma med kamran..
Och då är det en jätte stor regnbåge ;o
©
Så jag har redigerat en del bilder som tex.
©

Så för en pytte liten stund sen så kommer Zazu och är jätte sur på mig (katt)
Och jag fattar ingenting så han sätter sig framför mig på databordet och försöker rivas/bitas så jag slänger ner honom på golver ( mamma kollar på och skrattar )
så hoppar han upp igen så jag slänger ner honom en gång till
hoppar upp, slänger ner
hoppar upp, slänger ner
hoppar upp, slänger NEER!
Och efter 5e ggn så fattar han att jag inte vill plus att Zäta kmr och distraherar honom :'>
Så hör jag pappa säga
"Han ger säkert igen för gammal ost"
MM säkert tänkte jag, det har han säkert redan fått ur sig på dom här 7½ åren vi haft honom, för han har alltid bitit just MIG inte roligt.. typ varje kväll för några år sedan typ 2 kanske bet han mig alltid i vaden när jag skulle gå och lägga mig! Plus att han är mammas katt .. så han kmr och biter mig såfort jag inte gör som mamma säger elr vill.
Men Zäta är iaf min katt :'>


MONSTERZAZU till vänster och KnäppZäta till höger


Men nu har dagens bloggande nått mot sitt slut ;)
HEJSVEJS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela