17 & 18 Juni

Publicerad 2009-06-18 08:46:23 i Mitt liv, !,

17 Juni
Aokej, såg

I'm a legend. Idag!
Höll på att dö när dom där äckliga monstrena kom, sen höll jag på att dö för att det var så himla sorgligt. Tårarna bara rann, helt sjukt egentligen.. nästan pinsamt patetiskt (;


Idag då..

Smsa lite med folk till typ 12 på natten, sen kunde jag inte somna eller så drömde jag bara att jag var vaken för helt plötsligt blev det ljust i rummet x'd Och klockan var 5 i sex så jag satte på Madagaskar 2 som tidsfördriv så börja jag terrorisera sebbe med sms. x'd (a)<3
Sen nu sitter jag här och pratar med Patricia vilken tur hon har att hon har Dennis.(nej jag är inte kär i honom han är bara extremt söt mot patricia så jag blir glad över det<3) Och att vi ska åka spy åka spy åka spy på Liseberg i göteborg :)

Uppdaterar senare ;) Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela