1 Juni

Publicerad 2009-06-01 18:19:12 i Mitt liv, !,

Grattis Grattis till min älskade mamma som fyller 45 idag.

Igår så firade vi henne med mat och tårta. Så fick hon två biljetter till Jerry Williams konsert i Lejongropen.

Så solade jag med Mia innan vi firade mor (;

Och resultatet av att inte låta sin bikini sitta på samma ställe ; Woulá eller hur man nu säger't




Sen så var nog skolan rätt okej.

HAHA, på So så såg vi på Patrik 1,5 så när dom dära bögarna skulle sexa
 så satt Sebbe med öppen mun och kollade med värsta blicken  x'> Keep going (y
Medans jag och Bonnie satt och garva för att det va så snuskigt, (;

Eller jag har inget emot bögar i största allmänheten! Bara det att man ser inte bögar som sitter och äter upp varandra över allt så man blir lite smått chokad ;D


Så på rasten ringde vi till Victor och drev lite (;
-fniss-

Hum, jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Eller 2 veckor kvar till sommarlovet (h

Får väll se om det blir nåogt mer inlägg senare ikväll (;

Hejsvejs (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela