6 Juli - HEMMA, !

Publicerad 2009-07-06 18:39:02 i Mitt liv, !,

har inte varit inne på dryga veckan...
Men nu skriver jag kort om hela Partille :D

Först åkte vi tåg vid typ halv 7 på morgonen tioll göteborg stanna och bytte tåg i katrineholm.
Så när vi kommer fram till login så fick vi sängar att sova i.
När vi va klara med att packa upp och så så satte vi oss i sängarna och sjöng
"Jag gillar ditt fläsk, du är så fet, jag gillar din tjockhet och din mullighet!"
Så Hannas säng gick sönder.. HAHA! den blev helt sne.
Sen skulle elvira visa sitt pass så jag genar på maddes säng och då lossnar typ två, tre plankor som jag fick fixa :$(a) <3

Sen så spelade vi onsdag torsdag fredag. Vann mot tre norska lag, ett svenskt och ett belgiskt. Så losa vi mot norges näst bästa lag med tre bollar. ( Blev sjukt besviken för att vi hade värkligen matchen.. fast sen blev det sjukt mycket slarv på linjen i mitten. ) Sen mötte vi RP av alla länder och lag får vi möta ett fjortislag från östergötland/sverige som låg i våran serie tills vi bytte till Norra serien :) Så losa vi där med efts det blev för mkt slarv dom 10 sista minuterna!

Var på liseberg med.

Första Karusellen vi åkte va Lisebergsbanan!
Elvira skrek nästan hela tin
" Josefin jag kommer döö!"
medans jag bara skratta :D
Sen lura Bonnie och Hanna upp mig i Kanonen..
Från 0 - 75km/h.. jag var så sjukt nervös innan så efter att jag åkt så släppte allt och jag börja gråta (a) :$ (h)
Sen åkte vi balder och det är så sjukt roligt.. Nya favorit Karusellen! :D Man kan åka den hur många gånger som hellst men det är lika roligt som alltid! man glömmer lixom bort hur suget i magen känns :D

Så på lördagen
Hände typ inget förutom att vi bada i någon jätte mysig sjö och att det var disco :)
Fast jag, elvira och sophie gick inte på det. Sen när vi skulle hem från det efter att ha kollat hur det va där så sitter vi på spårvagnen och elvira får näsblod. Så jag får över hela mitt ben. Så jag stoppa en tampong i näsan på elvira och efter några sekunder fatta hon det så hon drog ut det. Sen så skulle vi skojja att hon blev nerslagen så hon skulle fräsa så det kom mer blod. Så gjorde hon det så det bara hängde som snor fast det var rött. Det hängde typ ner till magen :P HAHAHAHAHhA

Sen på söndagen åkte vi hem, alla var allmänt trötta!
I göteborg har det varit steeeekhett hela tiden så när man ska av från tåget så regnar det här i norrköping :p
Här kommer några bilder :D


Ursäkta mig på bilden.

Linnea Jennifer Josefin och Jag

Stående från vänster: Josefin, Lovisa, Sophie, Jennifer
Sittande från vänster: Jag, Hanna, Bonnie, Patricia, Elvira, Madde, Linnea & Bea

Janeth, Jennie, Patricia, Elvira, Madde, Bonnie, Jennifer och Josefin

Jag Madde & Hanna.

Hanna :)

Sophie & jag.

Laget :)


Mer bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela