17 Juli - yeye

Publicerad 2009-07-17 14:19:36 i Mitt liv, !,

16 Juli - Utebioo =)

Aokej, jag såg på Jiddra inte med Zohan igår med sötunge :D

Vi hade lagt filten helt perfekt så man såg och allt, sen kmr det några offer och sätter sig framför oss så man typ inte såg något. Men efts man inte är så efterbliven så kan man ju engelska så det gjorde typ inget.
Sen vid typ pausen kommer Lollo och Moa och sätter sig hos oss. :)
Filmen är så sjuuukt ovärklig så den blir bra.
Sen fick jag några läskiga mess av mamma så det kändes inte som om jag riktigt låg på plus sidan just då efts det blev så sent. Så kom Johan och mötte mig på vägen hem och gick i t-shirt och shorts! Sen när jag kom hem väntade jag mig en super utskällning men det va inte så farligt som jag hade förväntat mig.



17 Juli

Hallu, :D
Vaknade typ vid tolv idag :)
Och jag har typ inte gjort något annat än att sitta vid datorn.
Föresten så MÅSTE JAG diska sen. -Tss-

Och min mobil är helt fuckt up !
Fick ett mess från 3 där det stog att jag hade 10,37 kr kvar men det går inte att messa elr ringa ;s
När man trycker *133# så står det att jag har 0,00kr kvar -skumt!-
Så jag kan inte svara på era mess. Jag dissar INTE
Men ska äta pannkakor nu >)
Pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela