" Don't go where I can't follow "

Publicerad 2009-08-06 22:35:00 i Mitt liv, !,

Cha cha,
Ett litet kvälls inlägg (:

Följde med Mamma på stan och hon köpte hårfärg ( och det blev rätt så okej! )
Sen så kom Hanna, johan & Theo till oss..
VIll ni läsa deras bloggar så klicka här & här

Sen så igår kollade jag på Sagan om ringen - Konungens återkomst!
Jag började ju förstårs tjuta!
*SPOILER* - Har du inte kollat på filmen så läs inte vidare på det finstilta!
För Frodo blir ju stucken i magen av den där monster-spindeln
och så han hade ju precis blivit av med Sam.
Och Sam kommer fram försent till Frodo och Sam tror att han är död.
Och så säger Sam " Don't go where I can't follow "
så han tar ringen och gömmer sig för att Frodos svärd
började lysa blått vilket betyder att orcher närmade sig.
Så säger typ orcherna
" Has the old shelocks kill another one? "
" No this creep isn't dead  "
Och då säger Sam för sig själv
" Not dead?
Och orcherna säger
"  If a cople of hours are this creep highest wisch that he's never been born "
"  Take him to the tour !!"
Då tänker Sam högt för sig själv
" Samwise you're FOOL "
Så tar dom Frodo till deras näste

Den delen tkr jag om :'>

Men nu ska jag nog ta och kolla om filmen (;
Pusshej :* <3

En bild på Snygg ELIJAH WOOD aka Frodo Baggins får va som avslutnings bild (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela