5 Augusti

Publicerad 2009-08-05 21:20:13 i Mitt liv, !,

Cha cha,
Träffa min sebbebooi förut, vi hade jätte mysigt och så :D <33
Sen så drog jag hem men kom tyvärr försent vid 4 ._.
Och mamma tror att jag gör't med flit ;s ?

Så ringde jag madde och vi bestämde träff halv5 vid REA.
Så jag åt lite pyttipanna och bytte om te träningskläder och mötte Madde halv 5 vid REA
Då vi cylka till träningen så mötte vi Hanna, Johan & Thäo..
Och typ innan vi mötte dom så var det ett övergångs ställe och då stanna jag så att bilen kunde åka så stanna bilen med så jag cyklade och när jag var mitt på gatan körde IDIOTEN nästan på mig ;s

* från bdb *

Ae, !
Idag på träningen skulle vi löpa 3 varv runt ljura och efter drygt 1,5 varv så blir allt mörkt för ögonen och jag svimmade! ._. Så kom wille och höll mig så att jag inte skulle ramla om jag svimma igen. Men innan vi kom fram där vi träna så hade jag svimmat till och från redan och usch!!
Inte alls trevligt, så jag fick dricka vätske ersättning och äta choklad för att få upp blodsockret IGEN.


Kommentarer

Postat av: annmari

Publicerad 2009-08-06 17:19:57

Du glömmer väl inte att äta och ta det lite lugnt innan träningarna. Moster tittar strängt på dig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-06 19:38:10

Ja jag äter!

Åt en jätteportion pyttipanna innan träningen, ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela