30 Augusti

Publicerad 2009-08-30 15:36:48 i Handboll, <3,

Heej, :] <33

* kopierat från bdb *

Jyskcupen vann NKIK

2009-08-28 06:45

Finalen spelades mellan NKIK - IK BOLTON 21-15 och guldet gick till NKIK, efter en tuff och tät match. Silver således till IK Bolton som kämpade och spelade bra handboll. Grattis säger vi till våra tjejer och ett stort GRATTIS till IK Bolton till silvret. Tack alla lag: Kalmar AIK, Kungsängens SK, IK Bolton, HBK Täby och NKIK för många bra matcher. Turnerings lirare blev Josefine Lekander i NKIK. Priset: ett täcke i från Jysk överlämnades av Jysk butikschef Patrik Strömberg som delade ut även pokaler och medaljer efter finalen. Ett stort tack till Jysk i Norrköping som sponsrade med alla matchens lirarepriser och till Citygross för dricka och kexchoklad. Några foton kommer inom kort på finallagen Resultat alla matcher se nedan


Är vi gryma eller är vi gryma!

12 timmar i sporthallen med 4 timmars match!
Bolton & Kungsängen spelar i sthlms elitserie!
Kalmar är bäst i skåne elr va det va. Och Täby var lite halvt bra!
Men det bästa av allt var att vi vann tjejer! :* <33

Jag är så grymt stolt att få spela med er så ta er inte för givet att ni inte duger eller något sånt för ni är värkligen guldvärda och jag älskar er, ! <33

Men höjdpunkten var när jennifer fastna med foten i målet och ramla! :D
Sen var det grymt synd för Sophie, Hanna & Bea som fick ta hårda närkamper & smällar!


Efter turneringen så gick jag hem med Madde & Sebbe <33
Och när jag kom hem så var klockan typ kvart i 10. Så jag åt en bulle, lite vindryvor och ett glas juice kolla klart på speewayen.
Sen blev det sängen direkt!
Så jag fick somna med mitt mjuka täcke :D ! <3

Sen så vaknade jag vid 11, och jag kunde inte röra mina ben! Har ont i nacken, armarna, halsen, armbågarna & knäna! Vad ska det bli av med mig och min SJUKT onda kropp!
Tänk hur det blir efter serien eller ännu värre, efter KEMPA ELIT CUP! ._.
jag vill inte ens tänka på hur ont jag kommer ha och hur lång tid det tar för det onda att gå över..
Men så går det när man är med i ett av sveriges bästa lag ( enligt me my self and I )

Jag får uppdatera lite senare efts jag inte hunnit me med så mkt (;

Pusshej för nu :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela