16 Augusti

Publicerad 2009-08-16 22:11:20 i Mitt liv, !,

Heej, :]] <3

Kom hem från Skara idag!
Pfh, dom fyra första matcherna kan man inget mer än att skämmas över!!
Inget riktigt spel utan mer EGET spel.
Fast det fanns några stunder då det funka, vi hade bara ENORMT mycket otur över att få så många stolp skott och allt vad det heter!


Fredag
Vi packade in oss i bilarna och körde iväg till skara sommarland cup.
Efts Hanna & Theo skulle åka med oss så kunde vi inte ta några med i våran bil så jag flyttade mig till Johans bil.
Vilket Hanna i laget oxå gjorde så vi satt och flumma oss i bilen med johan :) Sen vid sex någongång kom vi fram efter nån felkörning med Robban i täten -fniss-

Och när vi kom fram så satt Bonnie på en gräskulle och så skulle jag springa och krama henne så såg jag något typ ljusblått på hennes byxer så var det godis som satt fast! ;>

Vi fick våra stugor och så hade vi mys och typ sov. Det var MEGA varmt så jag låg typ bara i en SC t-shirt och trosor, och sen ett lakan för benen. ;>

Lördag
Vaknade av att Jennie's mobil ringde på alarm vid typ kvart i sex. -Vi skulle gå upp vid sex och äta typ frukost-
Jag var jätte jätte pigg mot vad jag brukar vara så tidigt på morgonen så vaknade hanna och vi SPRANG till toaletterna som låg drygt 50 meter bort från våran stuga ;> Det var sjukt kallt!!

Vid drygt åtta på morgonen så hade vi våran första match.
Det var kallt, blött och en förjävlig match

Fortsätter skriva i morgon för jag hinner absolut inte skriva klart allt som jag vill på dryga 10 min.

Btw, skolan börjar i morgon :'>

pusshej :* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela