> Suger på att blogga


Hahahaha, fått kritik om att jag är dålig på att blogga? Nä inte jag väll?

Jo jag vet att jag inte suttit vid datorn på ett bra tag. Jag skulle ju visa upp bilder men jag har glömt bort att skicka över dem till datorn, så det kan bli! Och den så hade det inte riktigt blivit några roliga bilder om jag knäppt då jag skulle gjort det. Eftersom det var fullt med skorpor och inte riktigt ok. Men nu är den färdigläkt och bilder kommer komma i massor. Jag lägger upp rätt så mycket bilder på Instagram så ni kan följa mig där Lekandur heter jag som precis överallt!

Jag har även njutit av att sommaren är på väg. Hunnit fiska strömming, stå i 5h för att lyssna på reaggie som jag inte ens gillar, grillat, solat och bara njutit kort och gott!
Det är mycket i skolan nu och vi ska ha en utställning på torsdag och det kommer se ut som om det är en särskola som har skapat den.. :)

kul