Ajdå!

Hoppsan, nu har det alltså gått hela tre veckor och tre dagar sen jag bloggade sist och det var ju inte spcielt mycket blogg då heller.

Men nu är det sommar och jag har INGEN egen dator vilket suger sten hårt. Inget photoshop eller någonting!
Har firat midsommar, mamma, morfar, johan ja en herrans många personer om haft födelsedagar och annat mysigt.
Spenderat hela min tid i fyrby eller med min pojkis.
Finns på twitter om ni vill följa mig lite mer privat och mer aktivt.
Har ju tyvärr inte så mycket bilder och grejer på den här stationära datorn och det suger ju.
Och om det är solit vägrar jag sitta inne och pilla med blogg inlägg.
Screw you guys!

Nej, men har fixat med akvariet idag och herrejösses vad fint mina ödlor fick det! Bild kanske kommer men ja vi får se jag är inte direkt så allert.

Nu ska jag titta vidare på intranätet och ska se om jag kan få lite smaskiga veggo recept !

Afton!