Telefon jack? Nej tack.

Publicerad 2010-01-19 21:19:39 i Mitt liv, !,

Hejsan bloggen =)

Jag har varit lite inaktiv för att kunna uppdatera thetwilightseries.blogg.se =)
Men idag har jag varit med bonnie ett tag efter så.

Men idag i skolan så hade jag TRE hela snöbollskrig.
Jag halkade ett ex antal gånger men det mest pinsama var det nog när det var en jätte stor snö hög så skulle jag gå ner från den och halkade så jag gled ner på magen!
Och en hel klass från sjuan stod och glodde!!
Sen hade jag typ brottning med Hampus, Pontus och Hannes!
Haha det var otroligt roligt tills man fick snö innan för kläderna och när det började smälta!

Ja, min dag var iaf jätte mysig =)
Har ni haft en mysig dag?
I morgon så ska jag hämta ut min mobil!
Aaah :D

Handboll på tv nu
Sverige-Slovenien står 14-8 än så länge =)

Puss ♥


c510 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela