Grejt (y)

Publicerad 2010-01-12 20:30:08 i Mitt liv, !,

Oh, gud så mysigt..
Mamma väkte mig vid 07.00 någon gång, kände att jag inte var hundra i magen så jag kurrade ihop mig och la mig ner igen, så somnade jag om och vaknade vid 20 över 8 ( har en tendens att vakna tiden då vi börjar på vardagar) och typ halvspringer till toan för att spy!
Hanna mådde inte heller bra så hon va hemma hon med.
Jag tror att det va räkorna från hannas jobb. För hon åt en räkmacka och så var det en till mamma i kylen som jag snodde några räkor från. Hehe!

så jag har lekt med lera typ hela dagen och degat framför tv tsm med hanna & theodor !
I morgon så tror jag att skolan blir aktuell !

japp japp jaapp (;



tror inte att det blir något dagens citat idag :/

Men puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela